03 marca 2017

Pięć sposobów na Dzień Kobiet - instrukcja dla panów

Drogie Koleżanki, czy Dzień Kobiet, jest rzeczywiście naszym świętem? Czy dostajecie tego dnia śniadanie do łóżka, a na powitanie kwiaty? Tylko nie mówcie, że macie to na co dzień. Ja tego nie mam.

Czy Wasz  "sokół" ma dla Was na ten dzień jakieś niespodzianki? Oj, nie jestem tego pewna! Dlatego przygotowałam dla Waszych "sokołów" instrukcję. Niech koniecznie obejrzą ten film na YouTube (kliknijcie): Pięć sposobów na Dzień Kobiet.

Jeśli ten film im nie pomoże, to może "sokoły" zabiorą Was na jedną z poniższych imprez. Pierwszą z nich podpowiedział mi Czesław, znany Wam dobrze miłośnik tanga.

  1. Podobno każda okazja jest dobra, aby dobrze się bawić! Dlatego mimo zakończenia karnawału, możecie się wybrać do Centrum Kongresowego przy Hali Stulecia na zabawę dla seniorów, kliknijcie tutaj:  Seniorteka w Hali Stulecia. Seniorteka będzie 8 marca w godzinach  18-21:30. Zapowiada się bardzo ciekawie. Będą m.in. konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, w tym zaproszenia na spektakl Wrocławskiego Teatru Komedia. Cena biletu: 10 zł (catering płatny na miejscu).
  2. Dla tych, dla których karnawał się już skończył, mam inną propozycję, kliknijcie tutaj: Gala operowa z okazji Dnia Kobiet. Gala rozpocznie się w operze 8 marca o godz. 19. Niech Was skuszą najpiękniejsze arie, znane duety, muzyka orkiestrowa i baletowa, przeboje, które zanuci każdy. Bilety normalne 20-80 zł, bilety ulgowe 10-50 zł.
  3. Miłośnicy operetki i słynnych pieśni powinni się wybrać 8 marca (godz. 19) na ulicę Lelewela, gdzie na Scenie Kamienica będzie spektakl pod hasłem Panowie-Paniom, kliknijcie tutaj: Scena Kamienica - "Viva Bella Donna". Bilety ulgowe 35 zł, normalne 45 zł. 
  4. Jeśli macie historyczne zainteresowania, to możecie zaryzykować i 8 marca wybrać się do Centrum Historii Zajezdnia przy ulicy Grabiszyńskiej na projekcję filmu dokumentalnego Marty Dzido i Piotra Śliwowskiego “Solidarność według kobiet” o  godzinie 18-tej, kliknijcie tutaj: Solidarność według kobiet. Film opowiada historię kilkunastu odważnych Polek, których mądrość i zaangażowanie w działalność opozycyjną w latach 80-tych wpłynęły na zmianę realiów politycznych w Polsce. Po projekcji odbędzie się spotkanie z twórcami filmu.
Seniorki, dajcie mi znać, na co się zdecydowali się Wasi Panowie i dokąd Was zaprosili. A może mieli inne ciekawsze propozycje? Chętnie się dowiem.

1 komentarz: