17 września 2015

Impreza we Wrocławiu - Pawłowicach

Czy pamiętacie  wspaniałą kwietniową Wycieczkę dla Każdego z Jadzią, o ile na niej byliście, pod hasłem: Witaj Wiosno.  Pawłowice - Borowa - Oleśnica - Stradomia? Ja byłam, kilka zdjęć w Pawłowicach zrobiłam i zapamiętałam, jak przewodniczka opowiadała o imprezach plenerowych, które w Pawłowicach się odbywają. O jednej z takich imprez jest mowa w najnowszym Newsletterze z dnia 17 września 2015 (jest to biuletyn z informacjami wysyłanymi przez Centrum Sektor 3).

Otóż, w niedzielę 20 września 2015 we Wrocławiu - Pawłowicach będą warsztaty kulinarne. Miejsc wolnych już nie ma, ale można w nich wziąć udział jako publiczność. Warsztaty są organizowane przez SLOW FOOD. Slow Food zaprasza  też na prezentację dobrej, czystej i uczciwej żywności lokalnej, w ramach "II Święta Sera i Wina - Spotkania Regionalne" w Pawłowicach. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj: SLOW FOOD .

Link do "Wycieczek  dla każdego", organizowanych przez Jadzię Spychalską - też Popowiczankę, jest w zakładce DLA NAS (ciekawe strony), zob. również tutaj: www.wycieczkidlakazdego.pl . Na zachętę więcej zdjęć z kwietniowych Pawłowic:



1 komentarz:

  1. Najmilszej Dziewczynie od "Wycieczek dla Każdego",Solenizantce życzę wszystkiego Najlepszego! Szczęścia, Pomyślności i Radości w Miłości i niech się spełni! Pozdrawiam serdecznie! Czesław-Ł

    OdpowiedzUsuń