23 listopada 2015

Blogi kulinarne

Wyjaśnienie: Ta galaretka z owocami na zdjęciu to nie jest moje dzieło - ja ją tylko jadłam w Kołobrzegu. Jeśli chodzi o opinie wypowiadane w filmach na końcu wpisu, to możecie w nie wierzyć lub nie. Nic Wam nie sugeruję!

Na mojej półce stoją różne książki z przepisami, w tym słynna "Kuchnia Polska". Ale po co? Teraz są modne blogi kulinarne. Postanowiłam dla Was zajrzeć do "świata" blogów kulinarnych. Oto efekty:

Wszystko to ładnie wygląda, ale kto ma czas na takie gotowanie? Ja nie.

A na koniec coś o "szynkach", "parówkach", "sokach", ...  Smacznego??? (kliknij na strzałkę):

cześć I

cześć II

cześć III

7 komentarzy:

  1. A czy ja mogę tu się co jakiś czas pochwalić swoimi wypiekami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak.

      A może w "Dla nas" dodać zakładkę z naszymi przepisami kulinarnymi, jeśli są chętni do dzielenia się nimi? Dajcie znać, czy chcecie.

      Popowiczanka

      Usuń
    2. Bardzo dobry pomysł. Jestem za. Mogę przesłać kilka prostych i sprawdzonych przepisów.
      Konrad, nie pytaj, czy możesz, tylko prześlij nam także smaczne nowości.

      Usuń
    3. Bardzo dobry pomysł. Jestem za. Mogę przesłać kilka prostych i sprawdzonych przepisów.
      Konrad, nie pytaj, czy możesz, tylko prześlij nam także smaczne nowości.

      Usuń
  2. Konrad, jak najbardziej. Oj niektórzy znają Ciebie nie tylko z wiedzy komputerowej ale także ze wspaniałych wypieków.Jadłam pierniczki - cudowne.
    Wielbicielka

    OdpowiedzUsuń
  3. Umieściłem na blogu mój przepis na kokosanki. Można go znaleźć tutaj: http://popowiczanie.blogspot.com/2015/11/kokosanki-czyli-pyszny-dodatek-do-kawy.html

    Mam nadzieję, że ktoś się odważy spróbować, bo to bardzo szybki i prosty przepis na pyszny dodatek do kawy lub herbaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Konrad, potwierdzam, wyszły super. Przepisy lekkie , łatwe i przyjemne ( tj nieskomplikowane ) zawsze są w cenie. :)

    OdpowiedzUsuń