08 marca 2016

Wpływowa kobieta 2016 - to nie ja!

Gazeta Wrocławska po raz kolejny zorganizowała na Dolnym Śląsku plebiscyt na "Wpływową kobietę". Kandydatek było bardzo dużo, w tym Maria Bierska, Alicja Chybicka i Kinga Preis. Uroczysta gala odbyła się w Klubie Creator.

Na ogłoszenie wyników plebiscytu zostałam zaproszona przez organizatorów, bo pisałam na blogu o Kindze Preis, kliknij tutaj: Fan klub. Niestety Kingi Preis nie było z powodu obowiązków, ale za to była Alicja Chybicka. Profesor Chybicka jest m.in. kierownikiem kliniki hematologii, kliknij tutaj: Alicja Chybicka. Skorzystałam z okazji by zrobić sobie z nią zdjęcie (zobacz obok).

Zwyciężczynie są na zdjęciu z prawej strony poniżej. Tytuł "Wpływowej kobiety 2016" dostała Agata Brucko-Stępkowska, prezes firmy marketingowo-finansowej. Jej firma dostała już wiele wyróżnień i nagród.

Na zdjęciu z lewej strony jest Maria Bierska, kliknij tutaj: Maria Bierska. Maria Bierska prowadzi Telewizyjny Klub Seniora we wrocławskiej telewizji, kliknij tutaj: Telewizyjny Klub Seniora.

Uczestniczki dzisiejszej uroczystości reprezentowały biznes, kulturę i politykę. Jedna z czterech młodych i bardzo radosnych kobiet na poniższym zdjęciu, Ewelina Kwit-Betlej, znalazła się w pierwszej dziesiątce dolnośląskich wpływowych kobiet. Jest właścicielką firmy produkującej kosmetyki organiczne. Do młodych świat należy?


Całą uroczystość uświetnił wykład Dariusza Kałki o kardioseksuologii. Już o nim kiedyś na blogu pisałam, kliknij tutaj: Kardioseksuologia.


Więcej zdjęć można zobaczyć na stronie Gazety Wrocławskiej, kliknij: Galeria .

Na koniec najważniejsza rzecz: każda z uczestniczek tej bardzo sympatycznej uroczystości dostała czerwoną różę, ja też.

0 komentarze:

Prześlij komentarz