29 grudnia 2015

Fan Klub

Popowiczanie! Czy kochacie Kingę Preis? Ja śledzę karierę Kingi od dawna i się nią zachwycam.

Gdy robiłam zdjęcie tej choinki we Wrocławiu, zastanawiałam się, jak tu zacząć nowy rok wystrzałowo? Co moglibyśmy zrobić (wspólnie)? Coś zwariowanego, o co nikt by nas nie posądzał? Mam pomysł -  na początek niezbyt zwariowany. Załóżmy fan klub. Tylko czyj? Oczywiście Kingi Preis.

Kinga Preis to moja ulubiona aktorka, chluba Wrocławia, czytaj tutaj (kliknij): Kinga Preis - wikipedia oraz tutaj: FilmwebOnet film, Culture.pl. Cieszę się, że Warszawa jej nie zwabiła.

Poniżej jest zwiastun nowego filmu z jej udziałem. Moim zdaniem, jest to film eksperymentalny, niezwykły i adresowany do widzów chyba kin studyjnych. Ja nie określiłabym tego filmu  musicalem. Czytaj tutaj (kliknij): Opis filmu na stronach DCF.

Mogę godzinami słychać jak Kinga śpiewa. Też posłuchajcie (kliknij na trójkąt):

Kinga Preis, Tomaszów


Popowiczanie, oto Wasze "zadanie domowe":
  1. Dowiedzieć się jak zakłada się fan klub (czy wymaga rejestracji i zgody wybranej osoby).
  2. Sprawdzić, czy Kinga ma już polski fan klub. Coś mi się wydaje, że czeski fan klub Kingi już jest. Kto go w internecie znajdzie?
  3. Zorganizować "wyprawę" do teatru na jakiś spektakl z Kingą.
  4. Obowiązkowo oglądać serial, w którym Kinga występuje - chyba nie muszę pisać jaki, bo zapewne już to robicie. 
A może macie lepsze pomysły na wspólne działania? Przygotujcie je na nasze następne spotkanie.

Zwiastun filmu "Córki dancingu":


1 komentarz:

  1. Brawo Krysiu tak trzymaj
    Aż się chce być w popowiczanach

    OdpowiedzUsuń