04 października 2015

faniMani.pl

Ostatnio faniMani.pl ogłosili listę najlepszych osiemnastu blogów organizacji społecznych, zobacz tutaj: blogi warte obserwacji. Na tej liście znalazł się blog, zaprzyjaźnionej z naszym stowarzyszeniem Fundacji Aktywny Senior, zobacz tutaj: Fundacja Aktywny Senior. Gratulujemy! Szczególne słowa uznania kierujemy do Halinki i Majki - znakomitych blogerek.

FaniMani.pl jest poznańską fundacją NON PROFIT, przeczytaj tutaj: fani.Mani.pl. Czy już wiecie jak portal internetowy faniMani.pl wspomaga m.in. organizacje charytatywne za pomocą zakupów w internecie? Gazeta Wyborcza, NGO.pl, Puls Biznesu, Onet.pl i inni pozytywnie ocenili jej pomysł, czytaj tutaj: napisali o nas. Część wartości waszych zakupów w sklepach internetowych online jest przeznaczana na wybrane przez was organizacje.

4 komentarze:

  1. Wzruszyłaś mnie Krysiu bardzo, zapewne nie chcąc nawet...
    Tym bardziej dziękuje za przemiłe słowo dla mnie, bo dopiero od Ciebie dowiedziałam się mniej więcej, i o co w tym "szumie" chodzi. Dziękuję bardzo.A korzystając z okazji chciałam pogratulować Wam Waszego bloga. Jest dobry, a szczerze - bardzo dobry, jest nowatorski i kreatywny. Jest świetny, bo aktualny i ciekawy. Już jestem jego fanką i zaglądam tu- bo lubię! Gratuluję i życzę Wam Kochani wszystkiego najlepszego, pozdrawiam serdecznie Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Majko,

      co myślisz o dewizie "Spraw przyjemność innym, to i tobie będzie miło"?

      Krystyna

      Usuń
    2. Witaj Krysiu,
      myślę że to mądra i praktyczna dewiza, jestem tego nawet pewna z własnego życiowego doświadczenia. Warta propagowania i... stosowania. Pewnie tak się dzieje, a jeśli jeszcze nie wszędzie, to zapewne zacznie się dziać od teraz, hm?.. Wszystkiego dobrego Majka

      Usuń
  2. Krysiu, bardzo dziękuję. Myślę że Markowi i Konradowi należą się wielkie gratulacje bo czuwają nad wszystkim.

    OdpowiedzUsuń