04 października 2015

Wrocławskie Spotkania Cyfrowe - harmonogram

Dwa tygodnie temu pisałem o zbliżających się Wrocławskich Spotkaniach Cyfrowych. Jeśli ktoś przegapił mój poprzedni wpis i nie wie o co chodzi to zapraszam do lektury: Wrocławskie Spotkania Cyfrowe - czytaj więcej.

Dla tych, którzy wiedzą o czym mowa zamieszczam poniżej harmonogram spotkań z wyszczególnionymi tematami zajęć. Nie wykluczam jednak, że pojawią się pewne zmiany w zależności od potrzeb słuchaczy i zainteresowania tematami.

Jeśli jakiś temat jest niepotrzebny lub jeśli czegoś brakuje to proszę o informacje w komentarzach oraz o zgłaszanie propozycji na spotkaniach oraz na konsultacjach.

06.10.2015
Historia i przyszłość komputerów
Wprowadzenie do świata komputerów w formie sentymentalnej podróży w czasie śladem wynalazków, które zmieniły świat. 

13.10.2015
Karty, bankomaty i bezpieczeństwo
O kartach płatniczych, o tym jak korzystać z bankomatów i wpłatomatów oraz jak zadbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy.

20.10.2015
Zakupy w internecie, czyli jak kupować?
U kogo kupować w sieci, jakie mamy prawa i w jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo swoich danych osobowych oraz pieniędzy.

27.10.2015
Google - wiele możliwości w jednym miejscu
Wyszukiwarka stron, prognoza pogody, przegląd prasy, tłumacz. Do tego poczta, oglądanie filmów, sklep i wiele innych.

03.11.2015
Jak dobrze wybrać sprzęt RTV/AGD?
Kilka porad jak nie dać się oszukać podczas wyboru sprzętu elektronicznego i na co zwrócić uwagę przeglądając reklamy sklepów.

10.11.2015
Nowe formy kontaktów
Pisanie listów elektronicznych, rozmowy na czatach tematycznych, rozmowy wideo oraz media społecznościowe jako kanał informacji.

17.11.2015
Telefony komórkowe i smartfony
Jak wykorzystać możliwości telefonu na co dzień? Co zrobić by bateria działała dłużej oraz jak ułatwić sobie korzystanie ze smartfona?

1 komentarz:

  1. Witam Czytających.
    Byłam, uczestniczyłam, wiele skorzystałam, a z kabaretu się uśmiałam...
    Każdy z referatów był ciekawy, ale mnie urzekł nasz Konrad Postawa, który wrodzonym wdziękiem i kolosalną wiedzą imponował absolutnie wszystkim.Posiłkuję się także opinią zza kulis. Gratulacje Organizatorom, a słuchaczom wielki ukłon za dotrzymanie"cyfrowego kroku" w dyskusjach.. Do zobaczenia na kolejnym spotkaniu Majka

    OdpowiedzUsuń