01 stycznia 2016

Wirtualny Koncert Noworoczny dla Popowiczan

Tradycja to tradycja. W Nowy Rok powinien być koncert. Niestety nie mogę Was zabrać na noworoczny koncert do Wiednia, kliknij tutaj: Noworoczny koncert filharmoników wiedeńskich oraz tutaj: Orkiestra wiedeńska, więc przygotowałam dla Was koncert wirtualny. Są to filmy z występów Andre Rieu, dostępne na YouTube. Ostatni film to jest taniec na lodzie do muzyki z filmu Titanic, wykonanej oczywiście przez orkiestrę Rieu. Mam nadzieję,  że licznie weźmiecie udział w koncercie.

W dniach 2, 3 i 4 czerwca 2016 w Gdańsku, Łodzi i Krakowie odbędą się koncerty orkiestry Andre Rieu (kliknij tutaj: Koncerty w Polsce). Szkoda, że nie we Wrocławiu. Tutaj jest oficjalna strona domowa Andre Rieu, kliknij: home page.

Niech Was zaczaruje muzyka i entuzjazm słuchaczy  tych koncertów na żywo. Słuchajcie, patrzcie i odpoczywajcie! Mnie ta muzyka porywa.


















3 komentarze:

  1. Gratuluję pomysłu Popowiczanko, Krysiu! Coś pięknego! i "miód" dla oczu i uszu. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koncerty orkiestry Andre Rieu są wspaniałe. Można je oglądać na TV kultura. Miałam nadzieję że zobaczymy ich w NFM w 2016 r. z okazji ESK. A jeżeli chodzi o koncert Noworoczny z Wiednia to jest już u mnie tradycją, że oglądam 1 stycznia o godz 12-tej i czuję się jakbym siedziała w złotej sali a zakończenie "Radetzky March" J.Strausa Sr. to niesamowite przeżycie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krystynko, serdecznie dziękuję za miłe chwile. Kolejna miła niespodzianka. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń