28 lutego 2016

Julio Iglesias czy Paul Anka?

Jeśli ktoś z Was nie był w Lądku Zdroju, to niech żałuje (kliknijcie tutaj: Atrakcje Lądka Zdroju oraz zobaczcie załączone zdjęcia). Byłam tam w latach 80-tych i mile to wspominam.

Pewnie zapytacie: dlaczego? Odpowiedź Was zaskoczy - nie z powodu plenerów, wód mineralnych i kąpieli solankowych. Z powodu latynoskiej muzyki Julio Iglesiasa.

Otóż, na sąsiednim balkonie w sanatorium w Lądku Zdroju od rana do wieczora było słychać piosenki Julio Iglesiasa. Wtedy zakochałam się w jego muzyce  i nadal ją lubię. A Wy?

Zdjęcie pięknych plenerów obok przysłał mi Piotr, a całość uzupełniają zdjęcia od Dany. 


Jestem w rozterce. Czy po tylu latach powinnam wreszcie zobaczyć Julio Iglesiasa na żywo i to w Hali Stulecia 2 czerwca 2016? Jak myślicie? Czy jego występ może zrobić na mnie takie wrażenie jak występ Paula Anki w latach 60-tych (jak ten czas leci)? Ciekawa jestem, kto z Was był wtedy na występie Anki w dawnej Hali Ludowej? Kto go pamięta i dowcip o butelce wody mineralnej "Anka"?

Na stronach Hali Stulecia pojawił się już komunikat o koncercie Iglesiasa, kliknij tutaj: Koncert, 2 czerwca 2016. Niech Was nie dobiją ceny biletów dla VIP-ów. Zresztą kto z nas czuje się VIP-em? 

Tę piosenkę na YouTube wysłuchało ponad dwa miliony internatów, kliknijcie na trójkąt:

Julio Iglesias, When I need you.

Ten mix piosenek Paula Anki wysłuchało na YouTube ponad cztery miliony internatów:
Paul Anka

Tutaj możecie posłuchać starych przebojów Julio Iglesiasa, kliknijcie: Julio Iglesias lub całego koncertu  z roku 1988 w Barcelonie, kliknijcie: Barcelona - cały koncert.

0 komentarze:

Prześlij komentarz