16 listopada 2016

Chór seniorów - nowa propozycja

Hej sokoły, chciałoby się zaśpiewać po przeczytaniu informacji, że w Pracowni Projektów Międzykulturowych Zajezdnia w każdy poniedziałek można będzie pośpiewać w chórze seniorów pod kierunkiem bardzo miłej dziewczyny z muzykologii.

Za sokołami to ja już kiedyś tęskniłam. Nie spodziewałam się jednak, że będzie okazja posłuchać i zobaczyć śpiewających sokołów, bo chór jest zapewne koedukacyjny: damsko-męski. Czy pamiętacie te wpisy:

Jak śpiewają Popowiczanki,  to ja już wiem, bo na poprzednim listopadowym naszym spotkaniu pięknie śpiewały znane patriotyczne piosenki, które przygotowała dla nas Kazia. Kazię to już dobrze znacie, kliknijcie tutaj: 40 lat UTW przy Uniwersytecie Wrocławskim. Trochę było mi żal, że nie zaśpiewałyśmy naszego hymnu (kliknijcie tutaj: "Popowiczanie" mają swój hymn). Jednak nie tracę nadziei, że kiedyś zaśpiewamy.

No i najważniejsza rzecz: zajęcia chóru seniorów są w poniedziałki o godzinie 11 w sali 3 w budynku Pracowni Projektów Międzykulturowych Zajezdnia przy ulicy Legnickiej 65, kliknijcie tutaj: Zajezdnia, prowadzonej przez stowarzyszenie Tratwa, kliknijcie tutaj: Tratwa. Ten budynek jest bardzo dobrze znany Popowiczankom, bo tam się spotykają, kliknijcie tutaj: Tłusty czwartek w Tratwie.

Ten wpis zdobi zdjęcie chóru komentujących wrocławian, kliknijcie tutaj: Cyklochodnik. Bierzmy z nich przykład i śpiewajmy!

0 komentarze:

Prześlij komentarz