13 listopada 2016

Posiedzenie wyjazdowe

Jak to ładnie brzmi: "Posiedzenie wyjazdowe". Od razu nasuwa się pytanie: "Kto, gdzie i po co?". Za chwilę się dowiecie "kto i po co". Na razie tylko napiszę, że to wyjazdowe posiedzenie odbyło się w Hydropolis, w którym teraz dodatkową atrakcją jest wystawa zdjęć Ryszarda Horowitza.

Jak wiecie, w Hydropolis byłam z Marysią na wiosnę, kliknijcie tutaj: Wypoczynek w Hydropolis. Zamierzałyśmy jeszcze raz się tam wybrać, ale jak dotąd nie znalazłyśmy na to czasu. Teraz mamy jeszcze jeden powód, aby tam pójść, bo wystawa  zdjęć Ryszarda Horowitza jest od listopada 2016 do końca stycznia 2017, kliknijcie tutaj: Wystawa zdjęć w Hydropolis.

Horowitz sfotografował zabytki wrocławskich wodociągów. Muszę koniecznie tę wystawę zobaczyć, bo przecież ja też robiłam zdjęcia eksponatów w Hydropolis. Ryszard Horowitz, światowej sławy polski fotograf, jest m.in. Doktorem Honoris Causa naszej Akademii Sztuk Pięknych, kliknijcie tutaj: Ryszard Horowitz - wikipedia. Zajrzyjcie też tutaj, kliknijcie: Horowitz - portfolio.

A teraz odpowiem na pytanie, kto był na wyjazdowym posiedzeniu w Hydropolis. Otóż, to nasza Wrocławska Rada Seniorów pojechała w lipcu na posiedzenie wyjazdowe do Hydropolis przy ulicy na Grobli we Wrocławiu. Przeczytałam o tym na stronach WCS (Wrocławskie Centrum Seniora), kliknijcie tutaj: Wrocławska Rada Seniorów w Hydropolis.

O Wrocławskiej Radzie Seniorów pisałam już tutaj, kliknijcie: Uwaga, Senior idzie. Zatem jest ona Wam znana. Ale czy znacie jej protokoły? Protokół z tego "wyjazdowego" posiedzenia Wrocławskiej Rady Seniorów jest tutaj (kliknijcie): Protokół z posiedzenia 4 lipca 2016.

Co było przedmiotem zainteresowania WRS w innych miesiącach, jakie nasze seniorów problemy skupiły uwagę członków WRS, możecie się o tym sami przekonać, zaglądając do innych protokołów, kliknijcie tutaj: Protokoły WRS. Ciekawej lektury! Warto tam zajrzeć. Ja tam zajrzałam.

Uwaga. Zdjęcie egzotycznych rybek powyżej zrobiłam w Hydropolis.

0 komentarze:

Prześlij komentarz