17 grudnia 2016

"Niebo" już za nami


Czytelnicy naszego bloga, powspominajcie razem ze mną, jak to było dzisiaj w naszym ukochanym Wrocławiu. A działo się wiele, nawet za wiele, żeby to wszystko zobaczyć. Mnie szczególnie interesowało widowisko zamykające ESK 2016: kliknijcie: Niebo - program i wykonawcy. Pisałam o tym widowisku już na blogu, zapowiadając to niezwykłe wydarzenie.

Teraz nadeszła pora, żeby pokazać je na zdjęciach zrobionych dzisiaj przez "bojurka" (klikajcie na zdjęcia, żeby je powiększyć). "Niebo" obejrzałam w Hali Stulecia dzięki Jurkowi, bo on wejściówki załatwił.



 





W niezwykłym widowisku gry świateł i muzyki równie ważną rolę odegrała kopuła Hali, jak i mieszkańcy Wrocławia, którzy wystąpili obok zawodowych artystów. Obejrzeliśmy historię Wrocławia poprzez historię trzech kobiet. Głowie się nie mieści, że przygotowania trwały tyle lat, kliknijcie: Film z YouTube. Zobaczcie też film z fragmentami widowiska, kliknijcie: "Niebo" - fragmenty.

Jeśli chcecie się dowiedzieć, jaka w Hali Stulecia atmosfera była w sobotę na popołudniowym spektaklu, to zapytajcie Danę z Gądowa lub Hanię z Krzyków, bo je w Hali widziałam.

2 komentarze:

  1. Było wspaniale i bardzo się ucieszyłam bo spotkałam wiele osób-seniorów z sektora3. Ja miałam dyżur z ramienia ESK , oj szkoda że to już się skończyło. Na zakończenie organizatorki obiecały że nadal będzie dużo projektów kulturalnych więc nie zrywamy kontaktów. Nadchodzi Nowy Rok i nowe wyzwania.
    Do siego roku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogladnelam film na Youtube , Swietne widowisko;))

    OdpowiedzUsuń