16 grudnia 2016

EC1 i piece z łódzkich pałaców

Ciekawa jestem, czy zgadniecie, gdzie zrobiłam zdjęcia z tego wpisu. Czekam na Wasze odpowiedzi.

W listopadzie przemiła przewodniczka po Łodzi zaprosiła nas znowu do Łodzi, gdy wszystko w EC1 będzie już gotowe. A co to jest EC1, dowiedziałam się już wcześniej, gdy w lipcu Łódź opanowała nasz Browar Mieszczański, kliknijcie tutaj: Łódzka Manufaktura w Bowarze Mieszczańskim.

Łódź ma powód, żeby szczycić się starą elektrownią EC1, która zamieniła się w cudowne planetarium:

O ile można wierzyć w to, co się "pisze", to EC1 jest bardziej atrakcyjne niż planetarium w Toruniu.

Skoro Łódź straciła elektrownię, to co ją ogrzewa? Odpowiedź jest prosta: ogrzewają ją stare piece. Oczarowały one mnie bez reszty, gdy w listopadzie zwiedzałam Łódź z naszą ukochaną Jadzią i Irkiem, kliknijcie tutaj: Dwie plus jeden, a temperatura nie była zbyt wysoka. Było ich tak dużo, że nie zapamiętałam, w których łódzkich pałacach one były.


Dlatego ogłaszam konkurs bez nagród i bez regulaminu. Piszcie do mnie, w jakich pałacach te piece w Łodzi są. Udanego zgadywania w zimowe wieczory przy ciepłych kaloryferach! Dla ułatwienia podaję linki do stron internetowych różnych obiektów turystycznych w Łodzi, ale dla utrudnienia nie są to tylko pałace.


Na zakończenie dwa kominki. Też nie zapamiętałam, gdzie one są.

0 komentarze:

Prześlij komentarz