19 stycznia 2017

To trzeba zobaczyć i usłyszeć

To bardzo miłe, że czytelnicy naszego bloga zaczynają mi przysyłać ciekawe, warte propagowania informacje. Jeden z moich kolegów znowu przysłał mi informację o koncercie kolęd - tym razem na Ołbinie, zobaczcie plakat na końcu wpisu. To mnie zmusiło do buszowania po internecie, bo nie miałam pojęcia, gdzie jest Hala (Centrum Biznesu) Grafit i dlaczego kosztowała aż 40 milionów, kliknijcie tutaj: Centrum Biznesu Grafit.

To właśnie w Hali Grafit, przy ulicy Namysłowskiej 8, otwarto w marcu 2015 multimedialną bibliotekę, kliknijcie tutaj: Biblioteka Grafit - otwarcie i to w tej bibliotece już w sobotę, 21 stycznia 2017, rozpocznie się koncert kolęd o godzinie 17, wstęp wolny. Będzie to fantastyczna okazja do posłuchania kolęd z całego świata. Wystąpią:

Oba zespoły często występują i to razem. Poza tym Ołbin to chyba Nadodrze, a moja fascynacja Nadodrzem nadal trwa, kliknijcie tutaj: Pomalujmy Nadodrze na kolorowo. Jaki z tego wniosek? Ja na ten koncert muszę pójść. Kto ze mną pójdzie? A kto będzie w niedzielę na koncercie w katedrze? Kliknijcie tutaj: Chór Basilica Cantans.

Czy wiecie, co w muzyce znaczy "ostinato"? Jeśli nie, to kliknijcie tutaj: Ostinato - wikipedia.

0 komentarze:

Prześlij komentarz