27 stycznia 2017

Bazar dla smakoszy w browarze

I jak tu nie wierzyć w to, że historia kołem się toczy. Oto dowód:

  • Kiedyś z Marysią wybrałam się do Browaru Mieszczańskiego przy ulicy Hubskiej 44, żeby spotkać Łódź - miasto kultury. Wtedy od bardzo sympatycznej łodzianki Julii dowiedziałam się o Manufakturze, kliknijcie tutaj: Łódzka Manufaktura w Browarze Mieszczańskim
  • Potem pojechałam z Jadzią i Irkiem na wycieczkę  do Łodzi, żeby Manufakturę obejrzeć na własne oczy, kliknijcie tutaj: Dwie plus jeden w Łodzi. W restauracji z epoki PRL zjadłam coś bardzo smacznego, ale nie napiszę co, bo będziecie mi zazdrościć.
  • Kilka dni temu pisałam na blogu o "smakach współpracy" w ramach projektu "Wrocław miastem dialogu" i o "przekupnej komisji smakoszy" na mistrzostwach w grillowaniu w Tratwie, kliknijcie tutaj: Smaki współpracy - Wrocław miastem dialogu.
  • Dzisiaj dowiedziałam się, że na terenie Browaru Mieszczańskiego działa Wrocławski Bazar Smakoszy. I w ten sposób dochodzimy do tego wpisu, który jest zatytułowany "Bazar dla smakoszy w browarze". I tak historia zatoczyła kółko na naszym blogu - wróciliśmy do Browaru Mieszczańskiego. 
Wrocławski  Bazar Smakoszy w Browarze Mieszczańskim jest czynny dwa razy w tygodniu - w środy i niedziele. Najbliższy termin: 29 stycznia (niedziela), godz. 10 - 15, kliknijcie tutaj: Wrocławski Bazar Smakoszy. Podobno jest to sposób na spędzenie niedzieli, nawet zimowej. Może sami się o tym przekonacie. Zobaczcie zdjęcia na Facebooku, kliknijcie: Wrocławski Bazar Smakoszy - Facebook. Ilu smakoszy się tam spotyka!

Na zakończenie zagadka: Gdzie zjadłam bardzo zdrową kanapkę, która jest na zdjęciu na początku wpisu? Dla ułatwienia podam, że jest to w okolicach Rynku. Zwróćcie uwagę na charakterystyczny talerzyk (kliknijcie na zdjęcie).

4 komentarze:

  1. Nie wiem gdzie ale ten talerzyk jest chyba jadalny.
    Gdzieś już o tym czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko,

      rozwiązanie zagadki podam na blogu w przyszłym tygodniu. Nie wiem, czy ten brązowy talerzyk jest jadalny.

      Popowiczanka

      Usuń
  2. Bionaczynia – ekologiczne i całkowicie biodegradowalne naczynia jednorazowe z otrębów pszennych, myślałam że to są takie talerzyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko,

      masz rację. To chyba jest talerzyk ekologiczny z otręb. Nie wiedziałam, że takie są.

      Popowiczanka

      Usuń