20 lipca 2016

XVI Edycja Szlachetnej Paczki ruszyła

W czerwcu dostałam prośbę ze Stowarzyszenia "Wiosna" o rozpowszechnianie informacji, że ruszył pierwszy etap XVI edycji "Szlachetnej Paczki".  Dzisiaj dowiedziałam się, że to już ostatni tydzień na rejestrację liderów grup wolontariuszy:
    W Polsce jest 700 rejonów, kliknijcie tutaj: Mapa rejonów. Na Dolnym Śląsku jest ich 47. Wybierzcie rejon, lidera i utwórzcie swoją grupę wolontariuszy! Może w rejonie Kozanów/Pilczyce?

    Od tego, ilu teraz znajdzie się liderów, zależy skala pomocy, jaka dotrze do potrzebujących dzieci i rodzin. Poniżej umieściłam infografikę, którą otrzymałam ze Stowarzyszenia "Wiosna". Opisuje ona rolę i zadania lidera "Szlachetnej Paczki".

    Tutaj jest link do Stowarzyszenia "Wiosna", którego prezesem jest ks. Jacek Stryczek, kliknij: Stowarzyszenie "Wiosna".

    Nie wiem, jak Wy, ale ja podziwiam organizatorów takich akcji. Zasięg oddziaływania idei "Szlachetnej Paczki" robi wrażenie. Tak o "Szlachetnej Paczce" pisałam w zeszłym roku, kliknijcie tutaj: Szlachetna Paczka - to już 15 lat.

    Infografika - zadania lidera


    0 komentarze:

    Prześlij komentarz