22 grudnia 2017

Teatralne życzenia i premiery

Popowiczanie, my stali bywalcy teatrów i oper dostaliśmy link do życzeń od aktorów Wrocławskiego Teatru Współczesnego, kliknijcie tutaj: Życzenia od WTW. Jest to okazja, żeby podsumować (we własnym zakresie) mijający rok. Czy wykorzystaliśmy szanse, jakie daje nam kulturalny Wrocław?

Ja odczuwam pewien niedosyt, bo przegapiłam, prapremierę "Pidżamowców", kliknijcie tutaj: Pidżamowcy - zapowiedź oraz tutaj: Pidżamowcy. Sztuka "Pidżamowcy" zdobyła nagrodę w rozpisywanym przez WTW i miasto Wrocław konkursie dramaturgicznym "Strefy Kontaktu". Jej autorem jest Mariusz Sieniewicz, który napisał też książkę "Walizka hipochondryka", kliknijcie tutaj: "Pidżamowcy" premiera w WTW.

Nie będzie mnie też na premierze Kandyda, kliknijcie tutaj: Sylwester w Operze Wrocławskiej. Tak zapowiadają to wydarzenie: "Kandyd to przecudna kartka z podróży, muzyczna wizytówka Leonarda Bernsteina".

Na otarcie łez zostały mi wspomnienia z innych premier: 

Na zakończenie posłuchajcie jeszcze raz piosenki z filmu o van Goghu, kliknijcie: Starry, starry night. To jest mój przebój roku 2017. Piosenka ta jest na dwupłytowym albumie "Najpiękniejsza muzyka filmowa", kliknijcie: Najpiękniejsza muzyka filmowa (RMF Classic, vol. 2).

Uwaga. Choinka z tego wpisu wisi w galerii "Wroclavia", kliknijcie: Wroclavia.

2 komentarze:

  1. Droga Popowiczanko! Widzę, że przedświąteczna krzątanina nie wpływa na Twoją czujność blogową, i chwała Ci za to. Dzięki za info o spektaklach, a dzieje się b. dużo i jest zawsze dylemat, co wybrać.
    Krysiu, jesteś Wielka, i niech tak zostanie.
    Pozdrawiam serdecznie i mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Antonino, sama się dziwię, że jestem taka aktywna,

    Popowiczanka

    OdpowiedzUsuń