13 sierpnia 2016

Dużo czy mało dla nas seniorów?

Dojrzali Wspaniali, czy może za mało Wami zajmuję się na blogu? Chyba jesteście na wakacjach, więc nie będę Was męczyć ciągle nowościami. Dzisiaj powtórka. Przypomnę Wam niektóre wpisy "o Was - dla Was" z tego roku.

Najpierw jednak Was poinformuję, że tegoroczne Dni Seniora będą we Wrocławiu w dniach 22 września - 9 października, kliknijcie tutaj: Dni Seniora 2016.

W styczniu 2016 pisałam o Wrocławskiej Radzie Seniorów i portalach dla seniorów. Czy coś z tego zapamiętaliście, kliknijcie tutaj: Uwaga, Senior idzie. Zastanawiałam się, czy edukacja w internecie to coś dla Dojrzałych Wspaniałych, kliknijcie tutaj: Edukacja w internecie - coś dla nas?. Propagowałam Wrocławską Kartę Seniora, kliknijcie tutaj: Senior w Arkadach Wrocławskich.

W lutym porównywałam wrocławskich seniorów z poznańskim, kliknijcie tutaj: Poznań czy Wrocław, oraz pisałam o konkursach dla seniorów, kliknijcie tutaj: Konkursy na projekty społeczne "Seniorzy w akcji". Czekając na wiosnę, zachęcałam Dojrzałych Wspaniałych do gimnastyki, kliknijcie tutaj: Gimnastyka dla wygodnych (?) seniorów. Sama z niej nie skorzystałam.

W marcu propagowałam ekologiczne forum dla seniorów, kliknijcie tutaj: Senior z ekologią na ty. Pierwszego kwietnia próbowałam Was nabrać, kliknijcie tutaj: Sensacja dnia! Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu żart stał się prawdą w czerwcu. Kto by się tego spodziewał wtedy?

W maju zastanawiałam się, czy polscy seniorzy chętnie są wolontariuszami, kliknijcie tutaj: Wolontariat 55+ . W czerwcu sugerowałam, że okulary stroboskopowe są atrakcyjne dla seniorów, kliknijcie tutaj: Stroboskopowe okulary dla seniorów.

W lipcu wysyłałam Was na warsztaty z kręcenia filmów poklatkowych, kliknijcie tutaj: Film poklatkowy. Ta wyliczanka pokazuje, że wpisów dedykowanych Dojrzałym Wspaniałym na naszym blogu było dużo - mam nadzieję, że nie za dużo.

0 komentarze:

Prześlij komentarz