11 lipca 2016

Film poklatkowy

Narodowe Forum Muzyki zaskakuje nas seniorów. Chce nas uczyć kręcenia filmów poklatkowych. Przecież to nie ma nic wspólnego z muzyką! Jak się o tym dowiedziałam, to zajrzałam tutaj, kliknijcie: Film poklatkowy - wikipedia.

W internecie można znaleźć wiele filmów poklatkowych. Obejrzyjcie, na przykład, tutaj, kliknijcie: Fotoblogia lub tutaj film poklatkowy z jesiennych gór, kliknijcie: Bieszczady - film poklatkowy. Mnie się ta technika podoba, ale nie wiem, czy cierpliwości by mi wystarczyło na takie "kręcenie filmu". A Wam? 

Warsztaty dla seniorów będą 25 lipca, godz. 17, kliknijcie tutaj: Warsztaty dla seniorów. Są zapisy: kama.wrobel@wroclaw2016.pl. Przeczytajcie też tutaj, kliknijcie: Warsztaty dla seniorów. Podobne warsztaty dla dzieci będą 22 lipca, godz. 17, kliknijcie: Warsztaty dla dzieci

9 lipca były warsztaty ze śmieszności, też w NFM, kliknijcie: Warsztaty z powagi śmieszności. Czy warto śmiać się z samych siebie i czy innym na to pozwalać? Dystans do siebie jako narzędzie uzdrowienia społeczeństwa. Tym miano zajmować się na warsztatach. Szkoda, że nie wzięłam w nich udziału. Może ktoś z Was na warsztatach był?

0 komentarze:

Prześlij komentarz