15 czerwca 2016

Odrzucone propozycje

Dzisiaj postanowiłam trochę ponarzekać. Wy na wakacjach, a ja mam wakacje w mieście tętniącym życiem. Co z tego, że ono tętni, skoro ...

  • Nie mam z kim pójść do nowego muzeum w Pawilonie Czterech Kopuł, które otwierają w sobotę, 25 czerwca, kliknijcie tutaj: Muzuem Sztuki Współczesnej. Nawet Halinka w komentarzu szukała organizatora wspólnej wyprawy.
  • Chętnych na wspólne trąbienie w trakcie meczy naszych piłkarzy chyba też nie znajdę, kliknijcie tutaj: Polscy piłkarze na EURO 2016. Czy chociaż obejrzeliście we wpisie film o hotelu, w którym piłkarze mieszkają? 
  • We wpisie, kliknijcie tutaj: Beata Maciejewska i jej spacerownik wrocławski, sugerowałam, że powinniśmy spotkać się (po wakacjach?) z dwoma bardzo ciekawymi osobami. Nikt z Was do mnie w tej sprawie nie napisał, jak dotąd.
  • Z nocy z Carmen zrezygnowałam, bo nie mam latarki, kliknijcie tutaj: Wrocław Europejska Stolicy Kultury 2016 oraz tutaj: Czy to nadal opera?.
  • W Wojsławicach okazało się, że nie ma chętnych do śpiewania naszego hymnu, kliknijcie tutaj: Integracja w Wojsławicach. Jadzia tekst hymnu odczytała w autobusie. Niestety nikt go na pamięć nie znał, więc ze śpiewu "wyszły nici", kliknijcie tutaj: Hymn Popowiczan. Zdjęcie powyżej zrobiłam w Wojsławicach jako dowód, że Wojsławice to nie tylko rododendrony.
  • Nie było też żadnej reakcji na sugestię w sprawie grillowania - przecież trzeba to potrenować przed przyszłorocznymi mistrzostwami, kliknijcie tutaj: Mistrzostwa w grillowaniu. Ale w jakim ogródku?
  • Jeśli chodzi o próbę otwartą Carmina Burana w NFM, to nie było tak źle. Co prawda Was tam nie zauważyłam, ale nie byłam tam sama, kliknijcie tutaj: Dziwny jest ten Wrocław oraz tutaj: Carmina Burana.
  • Koncert Ani Wyszkoni i pokaz sztucznych ogni na Popowicach też musiałam oglądać sama, kliknijcie tutaj: Anna Wyszkoni na Popowicach.
  • Na spektakl "Wyprawa" też nikt się ze mną nie umówił, kliknijcie tutaj: Spektakl "Wyprawa"
  • Nie szukajcie mnie na festiwalu "Komedia roku", bo się nie wybieram -  chyba, że mnie namówicie, kliknijcie tutaj: Wrocławskie festiwale na ESK 2016.
I tak dalej, i tak dalej. Konrad, administrator naszego bloga, miał dla nas propozycję (wiem, że jest aktualna). Czy pamiętacie jaką? Kliknijcie tutaj: Park Zachodni i zaduma. Jak dotąd nie skorzystaliśmy z niej.

3 komentarze:

  1. Wszystko święta prawda,nie będę dopisywała braku aktywności wolontariackiej.Ja podpisałam porozumienie z ESK i mam dyżur na stadionie z ,,Carmen'' w sobotę i mam karnety ( za darmo )na próbę generalną na czwartek ( mówiłam o tym na spotkaniu). Nie ma chętnych. ?????????????

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to jest, trudno uwierzyć. Taki wspaniały blog a takie niemrawe towarzystwo. Jaka szkoda że ja mam do Was tak daleko.
    Kochani nie potraficie docenić tego co macie , jakie to smutne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, chyba nie jest tak źle, jak się na pierwszy rzut oka wydaje. Przeczytaj wpis "Czas na wakacje".

      Usuń