16 marca 2016

Konkurs dla seniorów "Gry i zabawy mojego dzieciństwa"

Podobno według raportu Biblioteki Narodowej 37 procent Polaków w roku 2015 wzięło książkę do ręki. W roku 2014 było to prawie 42 procent. Czy to dużo czy mało? Zapewne każdy z Was powie, że mało. Dlatego postanowiłam napisać o kolejnej inicjatywie Dolnośląskiej Biblioteki Publicznej w Rynku, adresowanej do nas seniorów.

Jest to konkurs na wspomnienia z naszego dzieciństwa: "Gry i zabawy mojego dzieciństwa - opowieści dolnośląskich seniorów". Sama zaczęłam się zastanawiać, co ja mogłabym napisać na ten temat. Może kiedyś o tym porozmawiamy?

Celem konkursu jest poznanie historii, tradycji i ciekawostek o dolnośląskich miejscowościach. Do prac można dołączyć fotografie i/lub ilustracje. Dla autorów trzech najlepszych prac przewidziane są nagrody rzeczowe. Prace konkursowe o objętości do 4 stron A4 (ok. 10800 znaków) należy nadsyłać do 13 kwietnia 2016 na adres:

                                               informacja@wbp.wroc.pl

lub
Dolnośląska Biblioteka Publiczna
Dział Informacji
Rynek 58
50-116 Wrocław

Wyniki konkursu będą ogłoszone w bibliotece 23 kwietnia 2016. Więcej o tym konkursie dla seniorów i o drugim konkursie dla młodych poetów można przeczytać tutaj, kliknij: Konkursy w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej.

Oto afisz organizatora konkursu:


1 komentarz:

  1. Żałuję, że nie urodziłam się na Dolnym Śląsku i nie mogę opisać swojego dzieciństwa.Było cudowne.
    Janina

    OdpowiedzUsuń