22 marca 2016

Wielka Noc

Żeby Wielkanoc w tym roku, 
przyszła z sukcesem u boku. 
Aby żyło się Wam zdrowo, prywatnie i zawodowo.
Wielu, wielu chwil radosnych i cudownej, ciepłej wiosny!

Popowiczanka



P.S. Ja tych życzeń nie wymyśliłam. Gdzieś je przeczytałam i mi się spodobały. A jakie są Wasze ulubione życzenia? Na prośbę Czesława dodaję link do piosenki Hallelujah:


A tak od kilku tygodni wygląda wiosna w Carbondale (Illinois). U nas też tak będzie wkrótce. Zdjęcia przysłał mi razem z życzeniami mój kolega Ed, czyli po prostu Edward.


5 komentarzy:

  1. Dzięki Ci, Popowiczanko za te piękne życzenia Wielkanocne! Moję wzajemne; Pozdrawiam! Czesław

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczka wielkanocnego:
    baranka,babeczki,pisanki,
    zająca tradycyjnego
    od Anki-Popowiczanki

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu! Proponuję z You Tube piękny utwór na Święta: HALLELUJAH w wyk.Kurta Nilsena. Pozdrawiam serdecznie! Czesław

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prośbę Czesława dodałam link do piosenki "Hallelujah".

    Popowiczanka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmartwychwstanie- magiczne słowo.Rozejrzyjcie sie dokoła.Zmartwychwstaje przyroda,nadzieja,zadowolenie,że zima sie kończy, zmartwychwstaje Chrystus.Sama radość, jest pięknie wokóół i pięknie w sercu.My tez jesteśmy piękni, zwłaszcza jak patrzymy na siebie bez okularów.
    Jajko to symbol życia.Życzę wszystkim, by było kolorowe jak pisanki, wesołe jak śpiew wiosenny ptaków, pełne miłości rodzinnej bądż innej.
    Spędzajcie pięknie święta w gronie najbliższych osób.Niech Wielka Noc będzie dla wszystkich jasna, pogodna i szczęśliwa.
    Tego Wamżyczy Janina


    OdpowiedzUsuń