12 stycznia 2016

Znowu nie u nas!

Tak się składa, że od grudnia często słucham najnowszej płyty Andrea Bocelliego z muzyką filmową. Tak jak niektórzy (z innego powodu) pisali w komentarzach na blogu, że pewne utwory to był "miód na ich dusze", tak ja to teraz czuję, mimo że do szczęścia brakuje mi za oknem prawdziwej zimy. Czy podoba się Wam zimowy zamglony poranek na zdjęciu obok?

Dlatego dzisiaj postanowiłam sprawdzić, co dzieje się z Andrea Bocellim. I co się okazało ku mojemu zaskoczeniu? On będzie koncertował w Polsce - w Gdańsku w Argo Arena 23 stycznia. Szkoda, że nie we Wrocławiu. Ciekawa jestem, czy o tym wiedzieliście.

Tutaj jest link do oficjalnej strony, kliknij: Andrea Bocelli, a tutaj możecie przeczytać, co o nim piszą, kliknij: Andrea Bocelli - Wikipedia.

Na pociechę kilka filmów z YouTube z Bocellim:

 Andrea Bocelli, "The music of the night" z filmu "The Phantom of the opera"

Andrea Bocelli, Ariana Grande, "E Più Ti Penso" z filmu "Once upon a time in America"

Adrea Bocelli, "Nelle Tue Mani" z filmu "Gladiator"


3 komentarze:

  1. Nie ma możliwości we Wrocławiu dowiedzieć się co w "trawie piszczy" w Gdańsku. Gratuluję "języka"! I oczywiście szkoda..,że Andrea Bocelli nie będzie gościł we Wrocławiu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Andrea Bocelli był we Wrocławiu w zeszłym roku, więc teraz niech inni skorzystają. Tak przy okazji to koncert na naszym Stadionie Miejskim był fenomenalny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze Konrad że o tym wspomniałeś.Muszę powiedzieć, że był to koncert wprowadzający do ESK. Ja i jeszcze jedna koleżanka (tylko - bo nie było chętnych )byłyśmy wolontariuszkami w trzydniowych wydarzeniach (koncert, projekt mosty i przejście Świdnickie ). Miałyśmy okazję ( po pracy wolontaryjnej )być na koncercie Bocellego ( w nagrodę za darmo )

    OdpowiedzUsuń