27 września 2016

Dancing Międzypokoleniowy

Domyślacie się, że nie mogło mnie zabraknąć na Targach Senioralnych i na towarzyszących im występach w Centrum Kongresowym Hali Stulecia w niedzielę. Byłam tam aż 4 godziny, ale nie jako eksponat, tylko jako Wasza blogerka Popowiczanka.

Tuż przy wejściu na targi dostałam balonik z napisem "Kocham moją babcię" i wiatraczek od bardzo miłych młodych dziewczyn. Od razu mnie to odmłodziło.

Co widziałam, z kim rozmawiałam, jakie nawiązałam kontakty itd napiszę może kiedyś na blogu. Rozmawiałam m.in. z organizatorami Festiwalu Si Senor w Nowych Horyzontach. Oto, co od nich dowiedziałam się:

Paulina Braun, pomysłodawczyni i organizatorka Dancingu Międzypokoleniowego, przysłała na adres naszego stowarzyszenia maila z takimi informacjami:

"Dancing Międzypokoleniowy po raz drugi we Wrocławiu! Po sukcesach Dancingu w klubie Odra-Pany, który był before party Festivalu Nowe Horyzonty, Dancing wraca do Wrocławia!

​Tym razem na zakończenie Festiwalu Filmowego Si, Señor​, który od 27 do 29.09 zagości w Kinie Nowe Horyzonty, Dancing po festiwalu.

​Widzimy się razem z Waszymi dziadkami ​w kinie i ​na parkiecie! Zagrają:

  • Dj Janeczka /Senior Djs Academy
  • Dj Roman /Senior Djs Academy
  • Dj Daddy Vit.
Ideą Dancingu jest przełamywanie stereotypów związanych z postrzeganiem starości, walka z wykluczeniem społecznym ze względu na wiek, łączenie pokoleń, Dancing uczy tolerancji i odwagi życiowej, inspiruje do rozwijania swoich pasji niezależnie od wieku.

Paulina Braun, pomysłodawczyni i organizatorka Dancingu Międzypokoleniowego, prowadzi start up w ramach działań Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości w Warszawie. Bazowym działaniem jest organizacja eventów tanecznych. Imprezy odbywają się w modnych, młodzieżowych klubach, do których osoby starsze nie przychodzą i ich nie znają. Wydarzenia prowadzą didżeje seniorzy, didżeje młodego pokolenia, raperzy. Na dance floorze tańczą seniorzy i młodzi. 


Dancing rozkręcał imprezy w najlepszych warszawskich klubach, m.in. BAL, MIŁOŚĆ, Cafe Kulturalna, Temat Rzeka, Pomost 511, BarKa, Klub 55, Lake Park Wilanów. Pojawił się również w Sopocie, w Zatoce Sztuki Beach Club, w Teatrze Kochanowskiego w Opolu oraz na festiwalach Planete Doc Fim Festival w Warszawie, OFF Festival w Katowicach oraz oraz we Wrocławiu jako before party Festivalu Nowe Horyzonty."


Tutaj jest Fanpage Dancingu Międzypokoleniowego, kliknijcie: Fanpage. A tak na na dancingach międzypokoleniowych bawiono się


Oto afisz organizatorów Dancingu Międzypokoleniowego we Wrocławiu (kliknijcie, żeby powiększyć):

0 komentarze:

Prześlij komentarz