11 września 2016

Portret Popowiczanek

"Popowiczanie, Popowiczanie serdeczne więzi wzmacnia w nas wspólne działanie" - takie przesłanie jest w naszym hymnie, kliknijcie tutaj: Hymn Popowiczan. Autorką hymnu jest Ania, zwyciężczyni imieninowego konkursu literackiego, kliknijcie tutaj: Popowiczanie mają swój hymn.

Dlatego nie rozumiem, dlaczego z tym wspólnym działaniem są stale problemy. Przed wakacjami apelowałam o przysyłanie Waszych ulubionych indywidualnych zdjęć - "portretów". Ponawiam ten apel, bo do tej pory tylko trzy Popowiczanki takie "portrety" mi przysłały, kliknijcie tutaj: Popowiczanki.

Hala, Kazia i Marysia przysłały mi po kilka swoich zdjęć. Ja wybrałam do "portretu Popowiczanek" tylko po jednym. Oto dwa inne zdjęcia Hali i Marysi (jak zwykle kliknijcie na zdjęcia, żeby je powiększyć):

Ja uwielbiam chmury, dlatego na początku dołączyłam zdjęcie granatowego nieba w Kołobrzegu.

Oto przepis na zrealizowanie Waszego zadania domowego, czyli przysłania mi "portretu":

  • Sposób "na wnuczka". Poproś wnuczka, żeby zrobił Ci zdjęcie i przysłał pocztą elektroniczną na adres stowarzyszenia.
  • Sposób "na babcię". Poproś jakąś babcię, żeby Ci zrobiła zdjęcie i sama zdjęcie prześlij pocztą elektroniczną na adres stowarzyszenia.
  • Sposób "na Popowiczankę". Umów się z Popowiczanką na sesję zdjęciową w plenerze. Wtedy ona Ci zdjęcie zrobi i wyśle pocztą elektroniczną na adres stowarzyszenia.
  • Sposób "na nauczycielkę".  Umów się z Popowiczanką przy komputerze, a ona Ci pokaże, jak zrealizować to zadanie samodzielnie.
Widzicie, jakie to łatwe! Skoro sławią nas poetki (kliknijcie też tutaj: Czy Popowiczanie założą kabaret?), to my same możemy się sławić. Zatem przysyłajcie mi swoje "portrety".

Ważny komunikat: Jest jeszcze jeden sposób "na Halinkę", tzn. włącz komputer, znajdź w nim swoje ulubione zdjęcie i po prostu je do mnie wyślij. Tak zrobiła przed chwilą Halinka. Poniżej jest jedno z dwóch jej zdjęć (drugie jest w Galerii w Menu, kliknijcie: Portret Popowiczanek):


0 komentarze:

Prześlij komentarz