18 grudnia 2016

Popowiczanka żegna nad Odrą ESK 2016


Iluminacja Bulwaru Dunikowskiego nad Odrą tak mnie intrygowała, że postanowiłam ją zobaczyć na własne oczy, mimo, że wcześniej widziałam ją na filmie, kliknijcie: Bulwar Dunikowskiego - iluminacja. Jest ona jedną z atrakcji  "weekendu zamknięcia".

Niestety nie wiem, kto wpadł na pomysł, żeby Bulwarowi Dunikowskiego nadać taki baśniowy koloryt właśnie w grudniu. Jest to przepiękna "Ścieżka do Krainy Czarów". Szkoda, że będzie z nami tak krótko - tylko w weekend zamknięcia 16-18 grudnia 2016.

Kolorowe grzyby, meduzy (?)  i kule przyciągają wrocławian, którzy chętnie fotografują się na ich tle. Ja zrobiłam sobie "selfi". Zmieniające co chwilę barwę drzewa uzupełniają tę baśń - tylko, o czym ona jest? A może to nie jest baśń, tylko rzeczywistość widziana oczami artysty?



Jeśli chcecie się dowiedzieć, co jeszcze działo się w sobotę na zakończenie Europejskiej Stolicy Kultury, kliknijcie tutaj: Żegnamy stolicę kultury.

0 komentarze:

Prześlij komentarz