27 grudnia 2016

Poświąteczne propozycje

Uważni czytelnicy tego bloga chyba zauważyli, że kolejność propozycji podanych w tym wpisie stale zmienia się. Dzisiaj znowu ją zmieniłam. Teraz propozycję dla wygodnych podaję jako pierwszą.

Jest to wystawa zdjęć schronisk w Karkonoszach i Górach Izerskich w Polsce i Czechach, kliknijcie tutaj: Schroniska górskie. Chętnie sama bym ją obejrzała, żeby odświeżyć wspomnienia z młodości. Wystawa jest do 13 stycznia 2017 w Archiwum Państwowym we Wrocławiu. Wstęp wolny. Muszę się przyznać, że nie wiedziałam, gdzie to archiwum jest. Na szczęście jest internet, kliknijcie: Archiwum Państwowe. Bardzo się zdziwiłam, że jest ono przy ulicy Pomorskiej 2. Warto do niego zajrzeć, aby obejrzeć też inne wystawy.

Druga propozycja dla nas jest super po świątecznym obżarstwie. Szkoda, że sama tego nie wymyśliłam. Żeby się dowiedzieć, co mi się tak spodobało, powinniście kliknąć tutaj: Propozycja z placu Dominikańskiego. No i jak? Zainteresowało to Was?

Jeśli ta propozycja Was nie kusi, to może chociaż rozejrzycie się wokół siebie, żeby zauważyć ekspozycje artystyczne na kółkach na sześciu ważnych wrocławskich skrzyżowaniach, kliknijcie tutaj: Sztuka na City Scroll. To można będzie obejrzeć tylko do końca grudnia 2016.

0 komentarze:

Prześlij komentarz