27 czerwca 2017

Ela poleca MSA 2017

Ela znowu poleca. Tym razem coś dla amatorów spotkań z pisarzami: MSA 2017, czyli Miesiąc Spotkań  Autorskich. Gościem honorowym jest Gruzja.

Ten szczególny "miesiąc" odbywa się codziennie w Brnie, Koszycach, Ostrawie, Lwowie i we Wrocławiu od 2 lipca do 4 sierpnia. We Wrocławiu swoje teksty zaprezentuje 20 pisarzy polskich, 10 czeskich i słowackich oraz 31 pisarzy z Gruzji, kliknijcie tutaj: MSA 2017. Gdy to przeczytałam, to nie chciałam uwierzyć, że aż tylu!

Do Gruzji mam słabość:

Dlatego ucieszyłam się, że to właśnie Gruzja jest gościem honorowym tegorocznej (osiemnastej) edycji MSA. Tutaj są strony internetowe tego wspaniałego wydarzenia:

Spotkania autorskie będą się odbywać codziennie o godzinie 19:00 i 20:30 od 2 lipca do 4 sierpnia

Czy naprawdę od przybytku głowa nie boli? Mnie już teraz "ból" głowę rozsadza, no bo nie wiem, według jakiego kryterium mam skreślać spotkania, na które zabraknie mi sił i czasu. Liczę na to, że Ela mi poradzi, na jakie spotkania powinnam pójść obowiązkowo. Dobrze jest mieć "taką Elę" pod ręką. A może Wy mi też podpowiecie?

Oto kogo poleciła mi Ela już dzisiaj:

Czy zauważyliście, że Ela poleciła 3 mężczyzn i 3 kobiety? Zatem mamy 1:1. Zobaczymy, jakie proporcje będą na końcu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz