04 maja 2017

Hotele dla pszczół i biedronek

Zdjęcia do tego wpisu zrobiłam dzisiaj obok Sektora 3. Wybrałam się tam, bo byłam ciekawa, jak rosną kwiatki posadzone przez Sektor 3. Poza tym, było mi potrzebne zdjęcie drzewa, bo my seniorzy dostaliśmy zaproszenie od wrocławskiej grupy Greenpeace na spotkanie dotyczące możliwości zaangażowania się jako wolontariuszy w działania na rzecz ochrony drzew, pszczół i innych dziko żyjących owadów zapylających. 

Spotkanie odbędzie się 9 maja (wtorek) o godzinie 15:15 w sali konferencyjnej Centrum Sektor 3 przy ulicy Legnickiej 65 (zobaczcie afisz na końcu wpisu). Szczegóły spotkania nie są mi znane. Jestem bardzo ciekawa, co my seniorzy moglibyśmy zrobić dla naszej planety. Bardzo żałuję, że nie mogę być na tym spotkaniu.Może Wy się na spotkanie wybierzecie, a Wasza relacja ukaże się na blogu???
 
Wiosenne kwiatki rosną obok Sektora 3 wspaniale, zobaczcie zdjęcie obok. Świetny pomysł. Mam nadzieję, że korzystają  z nich pszczoły. Czy korzystają też biedronki?

Kto wie, gdzie śpią nasze kochane dzikie owady? Może już dowiedziały się o darmowych hotelach dla pszczół i biedronek. Super inicjatywa Greenpeace! Pierwszy z takich hoteli we Wrocławiu oficjalnie uruchomił w roku 2014 w parku Grabiszyńskim przedstawiciel organizacji Greenpeace. Drugi domek stanął przy ul. Francuskiej, na terenie ogródków działkowych na Muchoborze Małym, a trzeci w parku Wschodnim.

Oto kilka informacji, które przydadzą się na spotkaniu:

O działalności wrocławskiej grupy Greenpeace możecie poczytać tutaj, kliknijcie: Wrocławska grupa Greenpeace. Oto afisz organizatorów spotkania dla seniorów na rzecz ochrony drzew i pszczół:

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy wpis! Nie wiedziałam, że we Wrocławiu działa coś takiego :) W lato mam nadzieję, że będę więcej we Wrocławiu, więc chętnie się tam wybiorę pooglądać :) Wiesz może czy w pobliżu są jakieś fajne miejsca, które mogę zwiedzić?

    OdpowiedzUsuń