10 listopada 2016

Gala nie dla mnie

Tak się starałam. Pisałam na blogu o festiwalach filmowych, byłam w CeTA, dzieliłam się wrażeniami po obejrzeniu pewnych filmów. I co? I nic! Nie wezmę udziału w uroczystej gali w Narodowym Forum Muzyki, bo wstęp jest tylko za zaproszeniami, kliknijcie tutaj: Gala Europejskiej Nagrody Filmowej.

To nie jest sprawiedliwe, że nikt mnie na zaprosi. Z drugiej jednak strony, to chyba lepiej, że mnie tam nie będzie, bo i tak nie mam oscarowej kreacji.

Kinomani czekają, kiedy filmy nominowane do nagród Europejskiej Akademii Filmowej będzie można obejrzeć w Nowych Horyzontach, kliknijcie tutaj: Nominowane filmy w NH. Stanie się to lada dzień. Wśród nominowanych filmów jest film "Pokój", który polecałam Wam już w styczniu, kliknijcie: To polecam. Polecałam, ale tego filmu nie obejrzałam!

Okazuje się, że się nie poznałam na roli Hugh Granta w "Boskiej Florence"  - bardziej wychwalałam kogoś innego, kliknijcie tutaj: Meryl Strepp czy Woody Allen. Tymczasem Grant podobno będzie na wrocławskiej uroczystości, bo jest wśród nominowanych aktorów. Mają też być m.in. Pedro Almodóvar i Isabelle Huppert. Pierce Brosnan odbierze specjalną nagrodę, kliknijcie tutaj: Pierce Brosnan - nagroda za całokształt.

Ciekawa jestem, kto ze zwykłych kinomanów dostanie się na galę wręczania nagród, która będzie 10 grudnia 2016 (sobota) w Narodowym Forum Muzyki. Wchodzących po czerwonym dywanie do Narodowego Forum Muzyki aktorów i reżyserów można będzie zobaczyć tak jak w Hollywood. Co Wy na to? Pójdziemy zobaczyć? A może wolicie to wszystko obejrzeć w telewizji?

Jeśli macie ochotę, czas i siłę, to klikajcie poniżej. Wiedzy nigdy za dużo.

0 komentarze:

Prześlij komentarz