06 stycznia 2017

Co dalej na PKP?

Czy wrocławski dworzec ma być centrum kultury? Czy o to chodzi PKP? Ostatnio wybrałam się tam, żeby zrobić na trzecim peronie zdjęcie pamiątkowej płyty, kliknijcie tutaj: Zbyszek Cybulski. I co zauważyłam? Ruchome schody w głównej hali, a na pierwszym piętrze w wielu przepięknych salach wystawę fotografii. Zaskoczyło mnie to bardzo. Myślałam, że te sale są nadal puste.

Wystawa zatytułowana "Photography never dies" (Fotografia nigdy nie umiera) jest przygotowana w ramach Europejskiej Stolicy Kultury. Jest opowieścią o narodzinach fotografii na przełomie 177 lat jej istnienia i dzieli się na 8 części, kliknijcie tutaj: Photography never dies.

Wystawę oglądało akurat  niewiele osób, a kilka osób podziwiało z góry piękną choinkę. Wtedy uświadomiłam sobie, że ta antresola to świetne miejsca, aby wyciszyć się i zatrzymać się w tym pędzie nie wiadomo po co i dokąd.



Jedna z młodych osób pilnujących wystawę powiedziała mi, że sale na wystawę wynajmuje IMPART,  kliknijcie tutaj: IMPART - home page. Oficjalnie wystawa jest czynna tylko do 8 stycznia 2017, ale może będzie dłużej???

Nie mogę się doczekać, czy w tym roku tak jak w poprzednim Fundacja Grupy PKP przygotuje jakieś warsztaty dla seniorów, kliknijcie tutaj: Pociągiem do nowoczesności. Od "bojurka", który skorzystał z oferty PKP, wiem, że było super. Dlatego proszę dajcie mi znać, jak PKP znowu coś dla nas przygotuje. Info zapewne będzie tutaj (kliknijcie): Fundacja Grupy PKP.

Na razie możemy się zapisać na inną atrakcję - senioralną ligę w kręgle, kliknijcie tutaj: Senioralna liga w kręgle. Ja zamierzam kibicować zespołowi, do którego zapisał się "bojurek".


0 komentarze:

Prześlij komentarz