14 stycznia 2017

Łódź Fabryczna, EC1 i film Powidoki

Ile razy jechaliśmy przez dworzec Łódź Fabryczna do Warszawy? Kiedy to było? Ja nawet kiedyś tam wysiadłam, ale nie przyszło mi na myśl, żeby szukać elektrowni w rejonie dworca. Teraz już wiem, że jak dojadę do dworca Łódź Fabryczna, to powinnam szukać EC1, które powstało na terenie dawnej elektrowni.

A dzięki czemu się o tym dowiedziałam? Powinniście znać odpowiedź na to pytanie, bo
Film Andrzeja Wajdy "Powidoki" obejrzę na pewno z wielu powodów,
Jednym z powodów jest Bogusław Linda:
Muszę się przyznać, że nie znałam słowa "powidoki". Oto, co znalazłam na ten temat w internecie:
A czy Wy się wybieracie się na film, o którym podobno Wajda myślał 20 lat i to z Lindą w roli głównej? Tutaj możecie się dowiedzieć więcej o tym filmie, kliknijcie: Filmweb - Powidoki.

Powyższe zdjęcie Bogusława Lindy zrobiłam w zeszłym roku z innej okazji, kliknijcie tutaj: Popowiczanka na V FAF.

0 komentarze:

Prześlij komentarz