25 stycznia 2017

Turystyczny zawrót głowy

Gdy pierwszy raz wybrałam się z Jadzią i Irkiem na kilkudniową wycieczkę w ramach "Wycieczek dla każdego" (długi weekend majowy 2014), byłam pełna obaw. Jak się okazało moje obawy o to, czy zniosę trudy wędrówek po Podlasiu szlakiem czterech kultur, były bezpodstawne. To była cudowna wycieczka pełna niezapomnianych wrażeń.

Weekend majowy 2015 "odpuściłam" z żalem. Za to długi weekend majowy 2016 z Jadzią i Irkiem na Kaszubach był jeszcze lepszy niż na Podlasiu, m.in. dlatego, że pogoda była wymarzona. Dlatego nie mogę się doczekać tegorocznej wycieczki majowej. Tym razem będą to Kujawy i Pomorze, od Torunia po Malbork, a w drodze powrotnej Licheń, szczegóły zobaczcie na końcu wpisu.

Jak się  Popowiczanki prezentowały z Jadzią na Kaszubach w maju 2016, możecie zobaczyć tutaj (kliknijcie): Popowiczanki na Kaszubach - maj 2016. Zamiast zdjęć "czterech kultur na Podlasiu" w roku 2014 wybrałam dwa zdjęcia z Nadleśnictwa Krynki (prawdziwe bociany i kamienna ropucha) oraz dwa z Białowieży: przepiękny koń i młode dziki lub żubrzątka (?). Kliknijcie na zdjęcia, żeby je powiększyć:



W trakcie zeszłorocznych wycieczek Jadzia i Irek zorganizowali anonimowy plebiscyt. Można było zgłaszać własne propozycje miejsc, które warto odwiedzić. Jadzia i Irek wzięli pod uwagę niektóre propozycje zgłoszone w plebiscycie, układając tegoroczny plan wycieczek. To samo planują w następnych latach.

Zobaczcie powyżej, jak Jadzia i Irek wyglądali na listopadowej wycieczce do Łodzi, która została wybrana przez uczestników w plebiscycie. Inne zdjęcia z Łodzi można było obejrzeć na naszym w blogu we wpisach (kliknijcie): Dwa plus jeden w Łodzi oraz tutaj: EC1 i piece z łódzkich pałaców. A obok jestem ja na łączce w Nadleśnictwie Krynki - to już prawie trzy lata temu.

Zalety wycieczek, organizowanych przez Jadzię i Irka, są dla wszystkich uczestników oczywiste. Ja na pierwszym miejscu stawiam równolegle cudowną atmosferę i perfekcyjnie opracowane programy wycieczek na miarę możliwości seniorów. Jeśli chcecie się przekonać, czy mam rację, wybierzcie się na tegoroczne wycieczki. Oto ich plan (więcej szczegółów jest tutaj, kliknijcie:  Wycieczki dla każdego - wycieczki dla seniorów.)


2 komentarze:

  1. Potwierdzam! Wycieczki z p.p.Spychalskimi są SUPER! Przygotowane pod względem merytorycznym również! i ten miły (dla ucha!) głos p.Jadzi... Pozdrawiam serdecznie! Czesław

    OdpowiedzUsuń
  2. Wycieczki z Jadzią są wspaniałe, nadają się dla nas młodych duchem. Jadzia zawsze dba o to, żeby było coś dla duszy i ciała.Nie są bardzo obciążające i mogą w nich uczestniczyć zarówno młodzi, jak i dzień starsi.Państwo Spychalscy są zawsze bardzo profesjonalnie przygotowani.
    Uczestniczę w nich już czwarty rok i jeszcze mi mało.
    Pozdrawiam
    Jasia

    OdpowiedzUsuń