31 stycznia 2017

Zima z komputerem

Nasza Hania z Krzyków od rana buszuje po internecie i to nawet zimą. "Skoro świt" dostałam od niej wiadomość o komputerowych ofertach z dwóch wrocławskich bibliotek.

Ucieszyło mnie to szczególnie, bo są to komputerowe warsztaty dla nas seniorów, a jedną z tych  propozycji przygotowała biblioteka w budynku "Grafit", której zdjęcie już mam (zobaczcie obok). Dzięki temu nie muszę jechać na Ołbin, żeby zdjęcie zrobić. Jaka ulga. Więcej zdjęć z tej przepięknej biblioteki możecie  zobaczyć tutaj (kliknijcie)  Popowiczanki na Ołbinie.

Jak na "doświadczoną" blogerkę przystało, postanowiłam najpierw sprawdzić, skąd Hania może wiedzieć, że są zapisy na warsztaty komputerowe dla seniorów w bibliotekach. Moje przypuszczenia, że z "centrali bibliotek", okazały się słuszne. Na  stronach internetowych Miejskiej Biblioteki Publicznej, która mieści się przy ulicy Sztabowej 98, możecie przeczytać to (kliknijcie: Kursy komputerowe dla seniorów):

  • Filia nr 5 (Biblioteka Grafit) przy ul. Namysłowskiej 8 zaprasza na zajęcia komputerowe „Co, gdzie, kiedy? Wyszukiwanie informacji w internecie”. Pierwsze spotkanie odbędzie się 7 lutego. Zapisy od 30 stycznia do 4 lutego. Warsztaty będą trwać łącznie 10 godzin. Spotkania odbywać się będą w każdy wtorek od 7 lutego, w godz. 9.00-10.00. Więcej informacji pod nr telefonu: 71 780 68 64.
  • Filia nr 22 przy ul. Chociebuskiej 8-10 zaprasza na kurs komputerowy tylko dla początkujących. Pierwsze zajęcia odbędą się 7 marca. Spotkania odbywać się będą w każdy wtorek od 7 marca do 4 kwietnia, w godz. 12.00-13.00 oraz 13.00-14.00 (dwie grupy). Liczba miejsc ograniczona. Więcej informacji i zapisy telefoniczne pod nr telefonu: 71 354 72 67.
Miejska Biblioteka Publiczna podaje też informacje o konsultacjach z obsługi komputerów:

Nie wiem, jak to się stało, że o centrali MBP do tej pory nie blogu nie pisałam. Dzięki Hani wreszcie miałam pretekst, żeby to zrobić. Hanię już znacie, kliknijcie tutaj: Dla dojrzałych studentów.

Na wszelki wypadek przypominam Wam linki do Mediateki, Domu Literatury i do Dolnośląskiej Biblioteki Publicznej:

O tych centrach kultury na blogu już pisałam. Ciekawa jestem, czy te wpisy pamiętacie. Zaglądajcie do bibliotek częściej. One stale coś atrakcyjnego dla nas przygotowują.

0 komentarze:

Prześlij komentarz