24 listopada 2017

Moje PoPo

Czy wiecie, kiedy Wrocław został Wrockiem? Ja nie. Co gorsze, nadal mówię i piszę o Wrocławiu. Wrocław chciałby być międzypokoleniowy, więc my seniorzy musimy za młodymi nadążać, bo inaczej zostaniemy w tyle. Dlatego zastanawiam się,  żeby jadąc tramwajem zadzwonić do kogoś z Was i zacząć na cały głos opowiadać, że właśnie wróciłam do Wrocka lub zamierzam z Wrocka wyjechać. Czy to mnie seniorce wypada? Jak myślicie?

Dlaczego o tym piszę? Otóż, spodobała mi się nazwa "Moje Popo". Nigdy w życiu nie wymyśliłabym nazwy "Moje Popo", tylko staromodnie  napisałabym "Moje Popowice". Jak dobrze, że młodzi mają swój język. Jest urozmaicenie. Pamiętajcie, nie ma Popowic, jest Popo.

"Inicjatywa oddolna" Moje Popo ma już swoje strony internetowe, a na  nich jest link do naszego stowarzyszenia, czyli naszego bloga, kliknijcie tutaj: Moje Popo (zobaczcie linki na dole strony).

Na stronach "Moje Popo" są poruszane ważne dla mieszkańców Popowic sprawy:

Wszystko zaczęło się od  "Popkurzacza", kliknijcie tutaj: Nie ma śmieci - są  surowce. Za rok musimy wziąć czynny udział w sprzątaniu świata.

Uwaga. Możecie wierzyć lub nie, ale ta plenerowa zielona siłownia jest na Popowicach (kliknijcie na zdjęcie, żeby je powiększyć).

5 komentarzy:

  1. To jest ładne zawołanie...
    nasze/moje Popo no świetnie brzmi.
    Krysiu, i dla nas seniorów także. Ale Wrocek ma brzmienie niepełnosprawności, jest to absolutnie karłowate określenie i nie brzmi dumnie i mnie zdecydowanie się nie podoba (!). Masz świetne wyczucie humanistyczne i zgadzam się, że nam Seniorom - nie przystoi "tak" się wyrażać o naszym pięknym mieście. Znasz moje zdanie, ale fajnie byłoby poznać argumenty tych, którym pewnie się podoba skoro tak się "wyrażają". Czujecie bluesa? Mnie wcześniej nie przyszło do głowy "zdrobnić" swoje osiedle Szczepin, a może Szczepcio? Odezwijcie się kochane Popowiczanki. Będzie ciekawiej. Miłego tygodnia Wam Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majko, bez Twoich komentarzy blog nie byłby tym blogiem jakim jest.

      Popowiczanka

      Usuń
    2. Kochana, a może byłby lepszy?
      Patrząc w taką stronę bywa że mam zawahania, ale uwielbiam pogadać, szkoda że czasem bywa to tylko monolog... Dobrze że na Ciebie Krysiu zawsze można liczyć. I tym optymistycznym akcentem... Dzięki i buziak Majka

      Usuń
    3. Majko, ja też lubię od czasu do czasu pogadać, więc gadaj i pisz komentarze bez obaw.

      Popowiczanka

      Usuń