01 listopada 2017

Jesienno-zimowe propozycje

Co mnie podkusiło, żeby sprawdzać, co proponuje Hala Stulecia? Gdy kliknęłam tutaj (kliknijcie: Hala Stulecia - imprezy,) to oniemiałam, bo aż tylu imprez się nie spodziewałam. Teraz nie wiem, czy namawiać Was

czy na coś innego. Co więcej, w lutym 2018 w Hali Stulecia będą balet rosyjski na lodzie i na tradycyjnej scenie oraz  balet gruziński:

Tyle jest propozycji dla nas we Wrocławiu, że jest duże ryzyko, że zostaniemy w domu, bo zdecydować się będzie bardzo trudno. No bo warto też pójść na film dokumentalny Finałowa Piosenka o Wojciechu Młynarskim lub inne nowe filmy w Dolnośląskim Centrum Filmowym (dawne kino Warszawa):

Nowe Horyzonty też nas kuszą. W dniach 7-9 listopada będzie można obejrzeć trzy filmy (za darmo) zakwalifikowane do finału konkursu LUX 2017, kliknijcie tutaj: Nowe Horyzonty, Lux 2017. Zaproszenia na pokazy w ramach Dni Filmowych LUX można odbierać od 31 października w Biurze Informacyjnym Parlamentu Europejskiego we Wrocławiu przy ul. Widok 10 oraz w kasach kina Nowe Horyzonty.

17 listopada (piątek), godz. 17-18:30, w Dolnośląskiej Bibliotece w Rynku będzie prelekcja o Chinach, kliknijcie tutaj: Arkadiusz Wyrostek, Prelekcja o Chinach. Wstęp wolny!

Jest też oferta dla teatralnych statystów. Statystów w różnym wieku szuka Wrocławski Teatr Współczesny. Casting będzie 8 listopada, a premiera 3 grudnia 2017, kliknijcie tutaj: Casting - zostań aktorem.

Fundacja Bente Kahan organizuje Dni Wzajemnego Szacunku. Większość wydarzeń będzie w Synagodze pod Białym Bocianem, kliknijcie tutaj: Dni Wzajemnego Szacunku 2017.

Zajrzałam też na strony CeTA (Centrum Technologii Audiowizualnych obok Hali Stulecia). Nic dla nas seniorów tym razem nie znalazłam, bo czy chcielibyście zabawić się w początkujących programistów, kliknijcie tutaj: Warsztaty "Wroclove Code" dla początkujących, 11-12 listopada, zapisy do 3 listopada 2017.

O Centrum Inicjatyw Artystycznych pisałam w marcu 2017, kliknijcie tutaj: Odmładzanie starości, ale jak dotąd nie doczekałam się telefonu, że ktoś chce ze mną pójść do CiA przy ulicy Tęczowej 79/81. Może tym razem się uda, bo jestem bardzo ciekawa, jak ten teatr wygląda. Spektakle nie są codziennie, więc będziecie mieli "luz", żeby wybrać się też gdzie indziej. Dlaczego w Centrum Inicjatyw Artystycznych tyle spektakli jest poświęconych kobietom? Widocznie coś w sobie mamy. Oto aktualne propozycje na listopad i grudzień 2017, kliknijcie: CiA - repertuar.

Więcej teraz proponować nie będę, bo "od przybytku głowa boli" (a może odwrotnie?). Sami zajrzyjcie

i wybierzcie według własnego gustu.

Staszek, wolontariusz-aktor, obiecał dać mi znać, kiedy w przyszłym roku w CK Agora wystąpi znowu amatorski "Teatr na  Różance", kliknijcie tutaj: Teatr na Różance oraz tutaj: Wolontariusz aktor Staszek. Chyba zapomniałam napisać, że aktorzy z Teatru na Różance: przysłali nam "Popowiczanom" pozdrowienia!!! Dziękujemy! Centrum Kultury Agora jest bardzo nowoczesne - można je wirtualnie zwiedzać, kliknijcie: Wirtualne zwiedzanie.

Postscriptum. Coś z innej "beczki"!!! Służba zdrowia nocna i świąteczna od 1 października 2017, kliknijcie: Pomoc medyczna.

1 komentarz:

  1. Dziękuję za wybranie interesujących propozycji spędzenia czasu. Na pewno z którejś skorzystam.

    Stała czytelniczka

    OdpowiedzUsuń