23 czerwca 2016

Dojrzali Wspaniali i DJ Wiki

Dojrzali Wspaniali! To określenie seniorów przeczytałam na stronach internetowych Fundacji Zaczyn i mi się spodobało. Chyba będę go używać.

Dzięki prasie dowiedziałam się, że w sobotę, 25 czerwca, w Warszawie będzie ogólnopolska parada Dojrzałych Wspaniałych oraz piknik pokoleń, kliknijcie tutaj: III Parada Seniorów. Podobno parada ma do przejścia tylko 1 kilometr w ciągu 45 minut. Zaczyna się na placu Konstytucji o godzinie 12 i przejdzie do parku przy Zamku Ujazdowskim, gdzie będzie piknik.

Na pikniku nie zabranie, oczywiście, słynnej DJ Wiki, kliknijcie tutaj: DJ Wika. Będzie dancing międzypokoleniowy. DJ Wiki ma podobno więcej fanów niż Doda. Tutaj możecie obejrzeć film z DJ Wiki, czyli z didżejką Wirginią Szmyt, kliknijcie: 74 year old lady DJ (rok 2013)

Przedsmak tego, co czeka uczestników parady, jest na tym filmie, kliknijcie: Zapowiedź III Parady (film), a tutaj możecie przeczytać program imprezy, kliknijcie: Program. Organizatorem parady jest Fundacja Zaczyn, kliknijcie tutaj: Fundacja Zaczyn. Fundacja jest też na Facebooku, kliknijcie tutaj: Fundacja Zaczyn - Facebook.


Spodobało mi się hasło "Starość przyszłością narodu", które jest na jednym ze zdjęć na stronach internetowych Fundacji Zaczyn. Można je na różne sposoby interpretować. My "Popowiczanie" też mamy swoje hasło:

 "Popowiczanie, nasz czas". 

Takie hasło zaproponowała nam Ania, zobaczcie tutaj, kliknijcie: Popowiczanie mają swój hymn. Czy to hasło wcielamy w życie?

Ciekawa jestem, czy ktoś z Wrocławia będzie na paradzie. Nic o tym nie słyszałam do tej pory. A może Wy Dojrzali Wspaniali wiecie? Jeśli wsiądziecie na swoje rowery-rumaki, to zdążycie dojechać na sobotnią paradę w Warszawie. Szerokiej drogi!

V Kongres Obywatel Senior, który był w maju w Parku Śląskim w Chorzowie (kliknijcie tutaj: Wolontariat 55+), nasze wrześniowe Dni Seniora (kliknijcie tutaj: Plany - Dni Seniora  i tutaj: Podsumowanie Dni Seniora 2015) oraz teraz parada w Warszawie potwierdzają, że Polska do nas Dojrzałych Wspaniałych należy. Ale czy świat też do nas należy? Czekam na Wasze opinie.

P.S. Przed chwilą dowiedziałam się, że w zeszłym roku seniorzy z Wrocławskiego Centrum Seniora byli na paradzie i pikniku w Warszawie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz